دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 20 شهریور 1400/ شماره 357
قیمت های جهانی پلتس عمدتا ثابت/ آیسیس با کمی افزایش, کاهش نیما کمتر شد, صعود دلار صرافی به 27 هزار تومان, قیمت های بازار سردرگم بین دلار و قیمت های جهانی, نرخ عوارض پسماند کالاهای قابل بازیافت, پایان هفته نفت با 72 دلار, شروع افزایشی بورس تهران

قیمت های جهانی پلتس عمدتا ثابت/ آیسیس با کمی افزایش
قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 10 سپتامبر 2021، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، قیمت گروه های مختلف کالایی ترکیبی از کاهش، افزایش و بدون تغییر است. گروه پت بطری و سنگین بادی کاهشی و گروه پ پ ها و پی وی سی و پلی استایرن معمولی افزایشی هستند. سایر گروه ها عمدتا بدون تغییرند. در نشریه آیسیس عمده کالا به خصوص پی وی سی روندی افزایشی دارند.

کاهش نیما کمتر شد
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته به 22 هزار و 907 تومان و اختلافِ آن با قیمتِ یکشنبه 14 شهریور، به 29 تومان کاهش رسید. نکته مهم دلار نیمایی امروز صعود میانگین روزانه از 22 هزار و 800 به 22 هزار و 900 تومان است. قیمت های پایه فردا در حالی اعلام می‌شود که قیمت های جهانی در نشریه آیسیس ترکیبی از بدون تغییر و افزایش است و دلار نیمایی هم تا امروز، 29 تومان اُفت قیمت داشته.

صعود دلار صرافی به 27 هزار تومان
دلار صرافی ملی که هفته گذشته با افزایش 232 تومانی، 27 هزار و 882 تومان قیمتگذاری شد امروز و هفته جدید را نیز افزایشی آغاز کرد و در مجموع با 139 تومان افزایش تا ساعت 15.00، 27 هزار و 21 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم به روند افزایشی خود ادامه داد و به 27 هزار و 900 تومان و مرز 28 هزار تومان، صعود کرد.

قیمت های بازار سردرگم بین دلار و قیمت های جهانی
علی رغم رشد دلار، امروز قیمت های بازار عمدتا بدون تغییر بودند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس همه گروه ها به جز سبک خطی بدوت نغییر بودند. گروه سبک خطی امروز بین 100 تا 300 تومان افزایش قیمت را رقم زدند. در گروه پ پ ها نیز عمده گریدها بدون تغییر نسبت به آخرین قیمت های روز پنجشنبه، پیشنهاد شدند.

نرخ عوارض پسماند کالاهای قابل بازیافت
معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، نرخ عوارض پسماند کالاهای قابل بازیافت تولید شده و یا وارداتی را اعلام کرد. محمد مسیحی عنوان کرد: در اجرای ماده 6 قانونِ کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با مشارکت بخش غیردولتی مصوب 1399/01/20، وزارت امور اقتصادی و دارایی از طریق سازمان امور مالیاتی کشور موظف است یک در هزارِ ارزشِ مواد اولیه، قطعات و کالاهایی که تمام یا قسمتی از آن‌ها قابل بازیافت است را اخذ و منابع حاصله را به ردیف درآمدی شماره 160189 واریز نماید.

پایان هفته نفت با 72 دلار
برنت که معاملات اول هفته را با 71 دلار شروع کرد، طی هفته بین 71 و 72 دلار نوسان داشت و نهایتا معاملات آخر هفته را  با 72 دلار به پایان رساند. قیمت پایانی برنت: 72 دلار و 92 سنت.

شروع افزایشی بورس تهران
بورس تهران که هفته گذشته را با 5 هزار واحد افزایش به پایان رساند، امروز و اول هفته نیز افزایشی بود. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 2 هزار و 949 واحد افزایش به 1 میلیون و 526 هزار رسید.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟